Kontakt

Jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób kupić bilet online lub potrzebujesz pomocy w związku z Twoją podróżą, zajrzyj na stronę Pytania i Odpowiedzi SuperPKS lub Pytania i Odpowiedzi SuperPKS+

Możesz także skontaktować się z nami za pomocą Facebook’a.

 

Infolinia

Do Twojej dyspozycji jest także nasza Infolinia czynna przez całą dobę, 365 dni w roku.
Dzwoniąc pod poniższy numer uzyskasz informacje o rozkładach jazdy oraz masz możliwość zakupu biletu.
 

703 402 800

Koszt połączenia 2,58 PLN z VAT/min. 
Infolinia dostępna jest dla dzwoniących z numerów zarejestrowanych w Polsce. 

Usługę świadczy Progress Plus S.C.

 

Biuro Obsługi Klienta

W nagłych wypadkach i w kwestiach reklamacji prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. 
Telefon: 703 402 800, koszt: 2,58 PLN z VAT/min, usługę świadczy Progress Plus s.c., e-mail: bilety@superpks.pl. BOK jest czynny w godzinach 7:00 – 23:00.

 

Kontakt dla mediów

Prosimy o kontakt pod adresem mailowym: mik@teroplan.com

 

Inspektor Ochrony Danych: Maciej Pytlowany

Możesz się z nim skontaktować we wszelkich sprawach dotyczących danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres email: daneosobowe@superpks.pl